Szeretettel köszöntelek a Főnix spirituális klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Főnix spirituális klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Főnix spirituális klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Főnix spirituális klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Főnix spirituális klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Főnix spirituális klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Főnix spirituális klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Főnix spirituális klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
9 éve | Udvardy Sándor | 5 hozzászólás
Nos, melyek tehát az indigógyerekek sajátos ismertetőjegyei? Lee Carroll és Jan Tober bevezetőben említett könyve a paranormális képességeken kívül további 11 tulajdonságot nevez meg:
1.a királyi jelleg érzete, és az ennek megfelelő cselekvés;
2.annak az érzése, hogy megérdemelten van ebben a világban, valamint annak a meg nem értése, hogy a másik ezt az érzést nem ismeri;
3.a saját értékéről való erős meggyőződés (ezek a gyerekek gyakran le tudják festeni szüleiknek, hogy milyenek voltak előző életükben);
4.a külső tekintélyek minden indokolás vagy fontolgatás nélkül történő elutasítása;
5.bizonyos dolgokat határozottan nem akarnak megtenni;
6.nem érzik szükségét, hogy megismételjenek olyan cselekedeteket, amelyek valamilyen rendszeren alapulnak; a hivatalos oktatás halálos frusztrációt okozhat nekik, és kiolthat minden alkotókészséget a cselekvés valamint a gondolkodás terén;
7.képesek gyors megoldásokra, s ezek felkínálásával – úgy tűnik – aláaknázzák vagy szétzúzzák a fennálló rendszereket;
8.viselkedésük néha látszólag közösségellenes, mert mások értetlenségét tapasztalva elzárkóznak; gyakran nehéz a dolguk az iskolában, de a rokonlelkűek között nyíltak és szabadok;
9.nem reagálnak az olyan fenyegetésekre, mint a: „No várj csak, ha apád hazajön, meglátja, mit csináltál”;
10.nem haboznak kívánságaikat kifejezésre juttatni;
11.gyakran hiperaktívak, és helytelen bánásmód esetén teljesen megközelíthetetlenek.
9 éve | Udvardy Sándor | 11 hozzászólás
Ébreszt - „Ő”!
Lehet-e
a négyzetből kört alkotni,
Az ólmot arannyá változtatni?
A Káoszból visszatérni a Rendbe,
A fél-elemből a Szer-etet-be?
Otthonom vajon hol lelem,
Itthon vagyok vagy idegen?
Itt vagyok vagy csak kép-z-elem,
Egész vagyok vagy fél-elem?
Széles az út vagy keskeny az ösvény,
A sötét az úr vagy győz a Fény?
Fekete vagyok vagy fehér,
A szivárvány színe bennem összeér?
Minden Egy vagy Egy minden,
Álomban vagyok vagy Ébren-Létben?
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás